Translate

Sunday, April 20, 2014

Backpack to Sapa, Vietnam

 
 
As salam. Just change my journey asyik ride jek kan. Kali ni nak backpack plaks. Dah karat aku punya skill backpack aku ni. Bukan lah hard core backpack, maklumlah newbie budak baru belajar. So aku pilih Sapa, Vietnam larik dari hiruk pikut kota. Carik ketenangan, sambil belajar culture, bahasa dr local ppl, bersihkan paru2 aku yg penuh dengan asap jerebu. Jangan di tanya shopping segala bagai, its not my priority of list. Aku main redah ja journey aku nih. Mana aku nak pergi, jalan, place to lepak and so on. Aku ride kat Sapa ja. light ride. Melefer sampai lebam, ahaks. Iyalah kawasan gunung. So aku sewa kapchai ja kat sana. Habis kampong org aku belasah masuk dengan moto..hehe. Lepak dengan local ppl.  Very nice local ppl there. Esp kids. I really enjoy with them.
 
 
 
 

 
 
 
 

Jappppp, seluar londeh macham dah kurus jek aku nih..hehehe
 
 
 Very nice lady, I forgot her name actually
 
 
 
 Nasib naik train malam, apa lagi tdo jek lah..kalau siang mau meroyan aku.. ETD 2025, ETA Ga Lao Cai 0700 (waktu sana)
 
 
Train dr Hanoi ke Ga Lao Cai very the selesa, (soft sleeper) ..alhamdulillah
 
Makchik paymes lahhhh
 


 
 

No comments:

Post a Comment