Translate

Tuesday, May 28, 2013

Ride to Sabah


As salam...sorry ya lama sangat tak update since balik ride dari Sabah agak sibuk dengan kerja. Ada yang bertanya ride Sabah ni x lengkap. Sabar yer..inshaallah akan di hupdate. Ride kali ni aku dengan CT Tiang, Anak Nagalela,Cima Shark. All ladies yer, kami sewa moto di Kota Kinabalu, selama 10 hari pusing Sabah. Pengalaman dan ilmu manyak aku dapat, ya itu yang aku dapat sebenarnya. Dapat bertemu dengan bikers dari Sabah, secara jujur nya aku terharu di ats layanan mereka. Dari kami tiba di airport, ride, sampai kami pulang, kami tidak putus2 terima layanan yang istimewa dari mereka. Dengan rasa rendah diri saya ucapkan terima kasih kepada TBBOCElopura Bikerz Sandakan, Kpses Elegan dan semualah, maaf jika ada nama Tuan/Puan saya tak mention. Semoga Tuhan sahaja dapat membalas.




 This bike that I rent, manyak best oooooo



Mangun pagi gosok gigi...lalala...dah jadi habit, even moto sewa aku akan jaga macham mana aku jaga moto aku sendiri..

Alhamdulillah, terima kasih Tuhan aku sujud syukur pada MU




Subhanallah..sungguh indah ciptaan-MU. Terasa diri ini kerdil lagi hina

 



Just me and the world, what else I can say. We are so small . Am I right?











1 comment: